BOOK GRATIS KONSULTATIONBOOK GRATIS KONSULTATION
Trustpilot rating
4.9
[chatbot]

FAQ – ofte stillede spørgsmål



Hvordan kommer jeg ind på min Profil?

Når du trykker på profil, så vil du få muligheden, for at se både ansøgerens informationer og kontakt personens.

Hvad er Beskeder?

Beskeder er en mulighed for dig at kommunikere med os. Hvis du har spørgsmål eller er i tvivl vedrørende din sag, har du muligheden til at skrive en besked til os, så vi kan kommunikere internt og svare tilbage til dig.

Hvordan sender jeg en besked?

Når du sender en besked, kan du give din besked et emne, og nedenunder skrive din besked i meddelelsesafsnittet.

Hvad bruges Indbakke og Udbakke til?

Der er en indbakke, hvor du kan se alle de mails, du modtager, og udbakke, hvor du kan se alle de beskeder, du har sendt.

Hvordan sender jeg en besked, når jeg er i Indbakke eller Udbakke?

Uanset om du er i indbakke eller udbakke, har du altid muligheden for at oprette en besked, ved at trykke på + ikonet i højre side af skærmen.

Hvad er en tjekliste?

Tjeklisten er en oversigt, hvor du kan se de vigtige oplysninger, som vi skal modtage fra dig, vedrørende din sag.

Hvad gør tjeklisten?

Tjeklisten er baseret på den specifikke pakke, du har valgt vedrørende din sag, og den specifikke sag, du har valgt. Du skal uploade dokumenter i vedhæftede filer, så vi kan begynde at behandle din sag.

Hvordan kan du se, at du har uploadet et dokument i vedhæftede filer?

Når noget uploades på tjeklisten, vil der være et ikon, der viser et markeret flueben i højre side.

Hvad bruges Vedhæftede filer til?

Vedhæftede filer bruges til at uploade dokumenter, som vi har brug for fra dig. Tjeklisten består af mange oplysninger, hvor du kan uploade dem via vedhæftede filer en efter en.

Hvordan uploader jeg et dokument i vedhæftede filer?

Når du er inde på tjeklisten, kan du trykke på f.eks. lønsedler, hvor du kan uploade dokumenter fra dit fotobibliotek eller tage et billedet. Vi anbefaler stærkt, at du sender os et klart scanningsdokument, når du uploader vedhæftede filer.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan uploade et scannet dokument, som jeg ikke har i mit fotobibliotek?

Hvis der ikke er mulighed for at uploade fra fotobiblioteket, kan du vælge kameraindstillingen, hvor vi råder dig til at bruge følgende scanner apps til at scanne dine dokumenter; Microsoft Lens og Genius Scan. Disse to apps er tilgængelige henholdsvis i Appstore til IOS og Google Play til Android.

Hvad er Sager?

Når du logger ind på appen, ser du den specifikke pakke, du har valgt. Der kan f.eks. være en sagstype eller mere, det afhænger helt af, hvilken slags pakke du har valgt.

Hvordan kan jeg se, at min sag er i gang eller på pause?

Du kan se, om din sag er aktiv eller er i venteposition, når du er inde på ”sager”, ved at se på ikonerne i venstre side af skærmen. Der er et ikon for pause, hvilket betyder, at din sag er i ventepositionen. Der er også en rund cirkel, hvilket betyder, at din sag er i gang og aktiv.

Hvordan logger jeg ind?

For at logge ind på Appen skal du bruge den mail, du fik fra vores kundesagsbehandlingsportal (CHP). Så proceduren for at logge ind på appen er den samme som kundesagsbehandlingsportalen (CHP). Vi beder dig venligst, om at gennemse mailen, som du tidligere har modtaget fra os.

Hvordan nulstiller jeg mit kodeord?

For at nulstille din adgangskode, skal du trykke på ”glemt adgangskode” for at generere en ny. Gennemse venligst det link igen, som du har modtaget på kundesagsbehandlingsportalen (CHP), for at nulstille din adgangskode.

KONTAKT
Telefon Danmark:
+45 39 18 24 64
Telefon Sverige:
+46 (0) 770 373 753
Telefon Finland:
+358 (0) 2400 1862400
Email:
info@go2sweden.dk
KONTORTIDER
Mandag til Torsdag:
10:00 til 11:00 og 12:00 til 15:00

Fredag:
10:00 til 11:00 og 12:00 til 13:00

Lørdag og Søndag:
Lukket
24 TIMERS SERVICE
Hvis du har brug for akut hjælp, kan du døgnet rundt kontakte os via e-mail
akut@go2sweden.dk eller sende os en besked til vores WhatsApp nummer
+45 31 21 24 64

Forklar detaljeret, hvad sagen drejer sig om, så skriver vi tilbage hurtigst muligt.