BOOK GRATIS KONSULTATIONBOOK GRATIS KONSULTATION
Trustpilot rating
4.9
[chatbot]

GO2SWEDEN SUPPORT GUIDE



Dette er en Support Guide til hvordan du skal logge ind på vores kundeportal. Denne Support Guide fortæller dig hvordan du skal forholde dig inde på kundeportalen, samt have en fornemmelse for hvordan du skal gøre de forskellige ting, som kunde hos Go2Sweden.

Først og fremmest når du har været i kontakt med os, har vi fået tilsendt en link til dig på din mail, hvor du har besvaret nogle felter, eller hvor vi selv har opfyldt dem over telefonopkald med dig. Det som du skal være særlig opmærksom på nu er, at du skal logge ind på vores kundeportal med den E-mail som Brugernavn, som du har givet til os. Dernæst skal du bruge dit telefonnummer du oplyst når du opfyldte kontaktformularen sidst og bruge det som kodeord. Nedenfor kan du se, hvilke ting du skal være opmærksom på, for at logge ind på vores kundeportal.


1. Du skal følgende bruge din E-mail som brugernavn: Missing Image 2. Efterfølgende skal du bruge dit telefonnummer du har oplyst før, og bruge det som Log ind adgangskode: Missing Image 3. Du har også muligheden for at nulstille din adgangskode, som du kan se nedenfor: Missing Image 4. Efterfølgende får du nogen muligheder til at nulstille din adgangskode, hvor du skal udfylde feltet med din E-mail Adresse og trykke på ”Reset Password”. Som følgende ser sådan ud: Missing Image 5. Efter du har skrevet din E-mail ned inde i feltet, vil du modtage en E-mail med instruktioner til nulstilling af adgangskode, hvis den angivne E-mail -adresse findes i systemet. Missing Image 6. Efter du er Logget ind kan du se dine oplysninger, såsom E-mail, telefonnummer og adresse, som følgende ser sådan her ud: Missing Image 7. Efter du har fået et overblik over dit Navn, E-mail, Telefonnummer og adresse, så kan du kigge på Klientens peronslige oplysninger, som ser således: Missing Image 8. Du kan også se kontakt og ansøgerens oplysninger, som du kan se der er blevet udfyldt: Missing Image 9. Du kan øverst selv vælge hvilke sprog du vil gøre brug af, som ser således: Missing Image 10. Dernæst kan du se 2 muligheder, som hedder ”Betalinger” og ”Sager”. Hvis du trykker på Betalinger kommer du ind på betaling for den pakke du har valgt:
Missing Image
11. Når du har trykket på Payments, er der følgende muligheder du skal være opmærksom på. Du kan både trykke på Pay og Select. Pay henviser dig videre til betalingen, hvorimod Select viser dig det samlet oversigt for den specifikke sag du har valgt. Til venstre i Payments kan du se ”Accept Offer” som er markeret i gul. ”Accept Offer” er den tilbud vi har sendt til dig, hvor du skal bekræfte ved at trykke på ”Accept Offer”. Helt nederst kan du betalingsoversigten, hvor du også kan downloade en kvittering på din betaling. Missing Image 12. Nu for at vende retur til ”Min Side” Skal du trykke på det der er markeret i rødt nedenfor:
Missing Image
13. Nu er der en knap du kan trykke på der hedder ”Cases”, som viser de sager du har kørende:
Missing Image
14. Efter du har trykket på Cases kan du se de sager, der er kørende og dem der er sat på pause. Pause ikonet står for at din sag er sat pause, hvorimod den runde ikon betyder at din sag er aktiv og kørende. Dernæst hvis du vælger ”view” kan du se den enkelte sag du har kørende. Missing Image 15. Når du har trykket på ”View” kommer du ind på den specifikke sag, som består af ”Case Details, Messages, Checklist og Files”. Missing Image 16. Når du ser ”Messages” har du en mulighed for at trykke på + ikonet, hvor du kan sende en intern besked til din sagsbehandler. Missing Image 17. Når du har trykket på + ikonet, for at oprette en besked kommer der en oversigt på sagstype, Klientens navn og sagsbehandlerens navn. Nedenfor kan du så skrive et emne for beskeden og efterfølgende skrive beskeden og afslutte med ”Send Message”. Op i toppen til højre har du en mulighed for at trykke ”Case details og Client details”. ”Case details” vil vise dig sagens detaljer, hvorimod ”Client details” vil vise klientens oplysninger. Missing Image 18. Nedenunder beskeder står der checkliste. Chicklisten kan bestå af flere forskellige ting, men det hele afhænger af hvilke enkelte pakker eller sagstype du har valgt. Der er en fastgør ikon, hvor du kan i rækkefølge uploade alle de dokumenter en efter en, så du også selv kan se hvilke ting du har uploadet. Du kan derefter også trykke på vis, hvor du kan se hvad du uploadet. Efter du har uploadet, kan du så trykke på ”Marker færdig”, hvis du mener at du har uploadet det du skal. Missing Image 19. Helt øverst kan du så se flere valgmuligheder. Valgmulighederne er således, ”Link to client details”, Link to checklist, Link to files og Link to messages”. Hvis du trykker på ”Link to client details” kommer du ind på klientens oplysninger. ”Link to checklist” er en hurtigere løsning til at komme ned til checklisten, så du ikke behøver at rulle musen ned. Du kan også trykke på ”Link til Beskeder” hvor du kan skrive en besked til sagsbehandler.
Missing Image
20. Til sidst for at logge ud kan du trykke på dit profil/navn, hvor der kommer en mulighed frem for at logge ud, som følgende ser således: Missing Image
KONTAKT
Telefon Danmark:
+45 39 18 24 64
Telefon Sverige:
+46 (0) 770 373 753
Telefon Finland:
+358 (0) 2400 1862400
Email:
info@go2sweden.dk
KONTORTIDER
Mandag til Torsdag:
10:00 til 11:00 og 12:00 til 15:00

Fredag:
10:00 til 11:00 og 12:00 til 13:00

Lørdag og Søndag:
Lukket
24 TIMERS SERVICE
Hvis du har brug for akut hjælp, kan du døgnet rundt kontakte os via e-mail
akut@go2sweden.dk eller sende os en besked til vores WhatsApp nummer
+45 31 21 24 64

Forklar detaljeret, hvad sagen drejer sig om, så skriver vi tilbage hurtigst muligt.